Doprava nad 59,90 € ZADARMO.
Objednajte do 12:00 a odošleme ešte DNES!
pre reklamáciu tovaru zakúpeného prostredníctvom on-line obchodu umiestneného na internetovej adrese: www.mpuzdra.sk
Doručovacia adresa: Vančurova 1946/3, 390 01 Tábor
Kontaktný e-mail: info@mpouzdra.cz
Kontaktný telefón: +420 604 489 850
Formuláre na stiahnutie: pre reklamáciu tovaru | odstúpenie od kúpnej zmluvy
2) Práva z chybného plnenia, vrátane záručnej zodpovednosti, uplatňuje Kupujúci u Predávajúceho podľa vybraného spôsobu uvedeného v bode číslo 13 reklamačného poriadku. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy Kupujúci oznámi predávajúcemu podľa uvedených 13 reklamačného poriadku.
3) Predávajúci zodpovedá Kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä Predávajúci najmä zodpovedá Kupujúcemu za to, že v čase, keď Kupujúci tovar prevzal:
4) U všetkého nového tovaru predávaného Predávajúcim Kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom, zodpovedá Predávajúci Kupujúcemu za to, že tovar pri prevzatí nemá vady a že sa vady pri spotrebnom tovare nevyskytnú v dvadsiatich štyroch mesiacoch od prevzatia tovaru Kupujúcim. Ak nie je Kupujúci spotrebiteľom, nie je mu záruka za akosť poskytovaná.
5) V prípade, že sa v priebehu záručnej doby podľa predchádzajúceho odseku vyskytne vada tovaru, pre ktorú nemôže byť zakúpený výrobok používaný úplne riadne, a túto vadu je možné odstrániť, má Kupujúci právo na jeho bezplatnú opravu. Pri odstrániteľnej vade na doposiaľ nepoužitom výrobku má Kupujúci právo namiesto odstránenia vady požadovať výmenu vadného výrobku za bezchybný.
6) V prípade vady, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby tovar mohol byť riadne používaný ako tovar bez vady, má Kupujúci právo na výmenu tovaru, na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
7) Práva z chybného plnenia Kupujúcemu nepatria, pokiaľ Kupujúci o vade pred prevzatím veci vedel, alebo pokiaľ vadu sám spôsobil. Kupujúci nemá právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, ani požadovať dodanie novej veci, pokiaľ nemôže vec vrátiť v tom stave, v akom ju dostal, okrem prípadov stanovených zákonom.
8) Ak neodstúpi Kupujúci od kúpnej zmluvy alebo ak neuplatní právo na dodanie novej veci bez vád, na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môže požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny. Kupujúci má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu Predávajúci nemôže dodať novú vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, že Predávajúci nezjedná nápravu v primeranom čase alebo že by zjednanie nápravy Kupujúcemu pôsobilo značné ťažkosti. /p>
9) Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu u Predávajúceho (alebo osoby určenej na opravu) BEZ ZBYTOČNÉHO ODKLADU od zistenia nedostatku.Doručené reklamácie sú vybavované bez zbytočného odkladu, najneskôrjšie však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa Predávajúci s Kupujúcim nedohodnú inak. O uplatnení a vybavení reklamácie vystaví Predávajúci písomné potvrdenie.
10) Dňom uplatnenia reklamácie sa rozumie deň, kedy bolo oznámené od Kupujúceho právo z vadného plnenia vrátane záručnej zodpovednosti podľa bodu číslo 13 reklamačného poriadku.
11) V prípade spornej reklamácie rozhodne Predávajúci o jej prijatí do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
12) Záruka a nároky z zodpovednosti za vady sa nevzťahujú na tovar, u ktorého bola reklamácia uplatnená po uplynutí stanovenej záručnej doby, a ďalej na opotrebenie tovaru spôsobené jeho užívaním. Opotrebením spôsobeným bežným používaním sa rozumie aj zníženie kapacity batérií a akumulátorov. Záruka a nároky z zodpovednosti za vady sa nevzťahujú na vady spôsobené nesprávnym užívaním. U vecí predávaných za nižšiu cenu Predávajúci nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola nižšia cena dojednaná; miesto práva na výmenu má Kupujúci v tomto prípade právo na primeranú zľavu.
13) Reklamáciu je možné uplatniť nasledujúcim spôsobom:
14) V prípade, že dôjde medzi Predávajúcim a Kupujúcim k vzniku spotrebiteľského sporu z kúpnej zmluvy alebo zo zmluvy o poskytovaní služieb, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže spotrebiteľ podať návrh na mimosúdne riešenie takého sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je :
Česká obchodná inšpekcia Ústredný inšpektorát – oddelenie ADR Štefanská 15 120 00 Praha 2
E-mail: adr@coi.cz Web: adr.coi.sk
15) Predávajúci nezodpovedá za ujmu na zdraví osôb, prípadne ujmu na majetku a tovare, ktoré budú zapríčinené neodborným zaobchádzaním, či zneužitím tovaru, prípadne nedbalosťou.
16) Pri krytoch s vlastným motívom nie je možné uplatniť výmenu tovaru, jedná sa o zákazkovú výrobu.
V Tábore dňa 1.1.2023 J&I Mobile s.r.o.
Dodanie, komunikácia a kvalita tovaru je na vysokej úrovni.
Absolútna spokojnosť. výborná komunikácia, ústretovosť. Pripravili v priebehu pár hodin kryt na mobil, ktorý nemali ani v ponuke a na druhý deň bol u mňa a to v tomto predvianočnom období. Vrelo odporúčam. Ďakujem
Veľmi dobre a rýchlo.